zaterdag 2 februari 2013

Wishlist H&m Februari 2012 ♥

 
Hallo, Dit is mijn laatste berich vandaag En dit is namelijk mijn H&m wishlist van deze maand ♥
ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en veel plezier !!!!
1. Katten Top:
Deze top vond ik er stoer uitzien en is leuk voor in de zomer. Deze top kost 12,95 euro
2. Aztec rokje
Ik ben helemaal verliefd op de Aztec print, daarom zou ik graag wat meer dingen hebben met die print .Dit rokje is een Stretch rokje En de prijs hiervan is 14,95 euro wel iets duurder daan zo'n normaal stretch rokje maar het is het helemaal waard ♥.♥
3. Gouden ketting
Dit jaar ben ik helemaal Gek geworden van de Mooie gouden kettingen maar vond er nooit eentje die bij mij paste ! Tot vandaag zag ik deze hangen in de H&m maar had niet genoeg geld Dus dan zeti ik deze maar op mijn WIshlist , De  prijs hiervan is 9,95 euro
4. Roze flats met studs
Zo'n flats zoek ik al een tijdje oftewel zijn ze niet in mijn maat of zijn ze Te duur, Geen nood haha wie ook zo'n soort zoek kan voortaan in de H&m terecht . Deze leuke schoentjes kosten 19,95 euro
5. Lip balm Vanilla
De H&m komt met een nieuwe Lijn voor hun Beauty spulletjes, ik ben meteen fan van de Verpakking zo zomers ♥ Ik ga sowieso deze lip balm kopen want ik ben verslaafd aan de geur van vailla Dus ja waarom niet ? Deze lipbalm kost 2,95 euro Niet zo veel dus ♥
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Xoxo Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten