zondag 3 februari 2013

Tag ||16 Questions

Hallo, vandaag mijn eerste tag voor jullie ! Ik zag deze tag staan op de blog van Emma en dacht
van dit is nu eens een leuke tag om mij beter te leren kennen ! Laten we beginnen .

                                        Vraag 1 : Hoe kom je aan je youtubenaam
Ja ik heb een youtubeaccount voor degene die het nog niet wisten . Er staan nog geen video's op maar dat komt binnenkort maar nu Mijn naam ! Dat is eigenlijk heel simpel ik noem daar Voguelish. Lekker simpel en makkelijk te herkennen !!
          Vraag 2 : Als je je naam zou kunnen veranderen, Wat zou het dan worden en waarom ?
Ik zou mijn naam dan willen veranderen in deze namen Want ik kan niet kiezen :Indra,Faye !
Ik vind het zo'n mooie namen maar eigenlijk wil ik mijn eigen naam niet veranderen !
 vraag 3 : Als je terug in de tijd kon en je jongere jij advies kon geven, wat zou het dan zijn en waarom? Ik denk de domme dingen die ik vroeger heb gedaan, waar ik nu spijt van heb .
                  Vraag 4: Hoe oud was je toen je voor het eerst een kaugombal kon blazen.
Ik denk dat ik toen een jaar of 9,10 was ! Ik vond het altijd super moeilijk en het lukte nooit .
                          Vraag 5: Wat wou je worden toen je klein was?
Ik denk Ballerina. Ik had ooit eens zo'n serie gezien met een muis die ballet deed en Toen wou ik dat ook worden !!
                                     Vraag 6 :  Wat bestel je altijd bij Starbucks
White hot chocolat of Pepermint Hot chochlat, het nadeel is Dat ik geen koffie lust Hahaha C:
                               Vraag 7: Waarover heb je ooit heel erg hard gelachen
We hadden L.o op school, en we gingen Salto's maken op zo'n Dikke matras. De laatste persoon moest nog gaan en iedereen stond te kijken . Diegene probeerde zo Mooi mogelijk dat uittevoeren maar toen Viel die van die matras !! Heel mijn klas lach in de deuk .
      Vraag 8: Als je een muziek instrument mocht bespelen, welke zou dat dan zijn en waarom?
ik denk dan toch Gitaar, want ik vind het een super mooi en leuk instrument ♥.♥
                 Vraag 9: Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent
Het klink raar maar dan ga ik echt super rare dingen doen , Zoals mijn nagels lakken of mijn haar kammen hahahaha
                                                    Vraag 10 : Favoriete film ?
                                       Paranormal activity of The hunger games
                               vraag 11 : Je favoriete snack waar je niet zonder kan ?
               Bij mij zijn dat maltesers, ik kan In 1 keer zo'n heel zakje opeten ♥♥♥
                                          Vraag 12: Wat is je favoriete dessert?
            Chocomouse maar dan met witte chocolade , Zo heerlijk NomNom !!!
                                              Vraag 13 : Favoriete pizza :
Pizza met hesp ! Ik weet niet of dat echt een naam heeft maar het is Lekker en simpel ♥

Vraag 14: Wat zou je liever willen, super krachten om mensen gedachtes te lezen of superkrachten om ontzichtbaar te worden? Dan toch om mensen hun gedachten te lezen :) Dat moet toch super cool zijn om dat te kunnen doen Ook zou het een heel grappig Gezicht moeten zijn ♥
                      Vraag 15 : wat heb je gedaan met je laatste verjaardag ?
Met mijn Familie gevierd en natuurlijk ook nog met mijn 2 beste vriendinnen ♥
                       Vraag 16 : Als je een wens had wat zou die dan zijn ?
Ik wil later gaan studeren in het buitenland en ik zou ook graag van mijn Blog mijn werk willen maken en Natuurlijk heel veel make-up hebben zoals Macha en Misslipgloss  .

Ik hoop dat jullie het leuk vonden En wat meer over mij te weten zijn gekomen.
Lots of Love Luna xoxo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten