zaterdag 2 februari 2013

Review H&M Lipgloss

Hallo, Vandaag is dit het 2de bericht, in dit bericht ga ik voor jullie een H&M lipgloss voor jullie
reviewen. Veel plezier !!!

De verpakking ziet er simpel uit op het eerste zicht maar dan als je naar het dopje kijk zie je toch
een paar leuke details die de lipgloss iets speciaal geeft. Ook is het een handig formaat voor mee te nemen. Voor de rest is er over de verpakking niet veel meer over te zeggen .
Het pigment is zeker aanwezig , De kleur is ook Mooi rood met een lichte shimmer ! Het enige nadeel is dat hij super hard plakt , En daarom gaat het niet zo goed van je Hand .Voor de rest komt de kleur mooi over en is hij prima !
Op mijn lippen komt hij heel roze over Wat wel spijtig is want je hoopte natuurlijk dat het een rode Lipgloss is , Jammer maar ik vind ook dat hij je lippen voller doet lijken wat wel een voordeel is .
Ik geef deze lipgloss een 7/10, Ook is de lipgloss te verkrijgen bij H&M . De prijs van de lipgloss is 1.99 euro. Ik hoop dat jullie het leuk vonden !!!
Liefs Luna xxx
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten