zaterdag 2 februari 2013

Weheartit favorites #1





Hallo, Sorry dat ik zo weinig heb gepost de Laatste week maar vandaag komen er maar liefst 3 Artikels online. Ik hoop dat ik het zo goed maak Want ik had deze week Veel werk met school enzo Dus ik ga vanaf vandaag elke dag 1 Artikel posten ♥ In dit artikel Laat ik jullie Mijn favoriete Roze foto's zien .elke week een ander thema ♥
Het thema van vandaag is Pink, Ik ga jullie Mijn top 3 Mooiste foto's laten zien en Ook zeggen waarom ik ze zo mooi vind ♥ Veel plezier !
                                      1. Best Wishes (Bron: Shine Bright Like a diamond <3 )
 Deze foto is Super Mooi en er zit een Leuke betekenis achter. Ik vind het zeer goed bedacht om die Sterretjes in de pot te steken ! En dan dat roze Papier erachter maakt het helemaal af .
                                                        2. Pink Lips (Bron: Natalie )
 Ik was meteen verkocht toen ik deze Foto zag !! De kleuren zijn zo leuk gecombineerd En het ziet er gewoon Leuk uit ♥ Deze Lipglossjes komen dan ook op mijn Wishlist
                                           3.Facebook (Bron : ErinSapphire )

Wow, Dit vind ik echt zo'n leuke Nail art, Ik vraag me af of dat Lang op je nagels blijft zitten ! Ik vind
Facebook wel een rare Naam voor die foto maar dat doet er niet toe ♥

Ik hoop Dat jullie Dit  wekelijkse Artikel Leuk vonden , nog even ter info : Dit artikel komt elke zaterdag online Xoxox Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten