zondag 10 februari 2013

WeHeartitFavorites# 2

Hoii Iedereen, Sorry dat ik de afgelopen 2 dagen niks heb gepost Maar dat kwam omdat ik bijna geen tijd had, Sorry nogmaals !! Maar vandaag heb  ik voor jullie Artikels namelijk  reviews en Dit artikel

 
1. Green Nailpolish
Img_6056_large
Deze foto viel me meteen op en daarom staat hij nu op nummer 1 .
Ook is de kleur groen supermooi en die ring maakt het plaatje compleet !!
 
2. Starbucks Green tea
Tumblr_mhanlosu2e1ql6amjo1_1280_large
Dit plaatje mocht natuulijk ook niet ontbreken !!
Dit is echt het lekkerste wat er is bij starbucks, dit drink ik voornamelijk in de zomer ♥
 
3. Landschap
Tumblr_lxgddnsk3k1qapm6ko1_500_large
Wow een landschap denken jullie !! Maar ik vind deze foto nog wel mooi .
Ook omdat er appeltjes op de foto staan maar gewoon als je groen zegt denk je toch automatish aan de natuur ? Ik wel ♥
 
Dit waren ze voor deze week !! Ik hoop dat jullie het leuk vonden
xoxo Luna
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten