zondag 10 februari 2013

Review # Duo lipgloss Max

Vandaag heb ik voor jullie 2 Reviews in petto en dit is de eerste !!
Ik ga dus al eerst deze 2 Lipglossjes van de axion voor jullie reviewen ♥


De eerste Lipgloss heet nr. 19 Hot pink, Sorry voor de slechte belichting !!
 
Zo ziet de Lipgloss eruit, Hij ziet er normaal uit dus hier is verder niet veel over te zeggen .
Dit is de Swatch zoals jullie Zien , Deze lipgloss dekt uitstekend !! Dit glossje is zonder shimmer en als je het op je lippen aanbrengt komt de kleur heel mooi der door !!
Hier zie je de Lipgloss op Mijn Lippen, ik zelf vind dat deze kleur niet echt opvalt op mijn lippen maar alsnog vind ik dat hij een Super mooie Shine geeft Op mijn lippen ♥
 
 Dit was deel 1 Van Dit artikel !
Ik splits dit in 2 anders word dit artikel veel te lang
Xoxo Luna ♥
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten