woensdag 6 februari 2013

Tag: Nailpolish and Me ♥

Ik weet het Heel veel tags tegenwoordig maar ik vind het leuk om te schijven !! Ik hoop dat Jullie dat niet erg vinden anders moeten jullie het even laten weten in de Comments en dan zal ik er rekening mee houden .

                                          1. Hoeveel lakjes telt jouw Nagellakstash ?
       Ik heb ze eigenlijk nog nooit geteld Maar ik denk rond de 90 lakjes inclusief top en base coats .
                                          2. Van wel merk heb je de meeste lakjes ?
Euhm even denken, van essence en Max Nails van de axion denk ik. Van catrice heb ik nog maar 4 lakjes !!
                            3.Wat is de meest voorkomende kleur in jouw stash ?
    Blauw en Turquoise daar heb ik echt de meeste lakjes van . En daarna denk ik Paars en roze tinten !
                                           4. Zijn er kleuren die je niet bezit ?
         Ik denk de heel speciale kleuren heb ik wel niet maar Gouden en zilveren Kleuren heb ik wel !
                                        5. Welke nagellak heb je het meest ? 
            Ik draag het meest en het liefst Matte nagellak met een Metallic Finish ♥.
  6. Van welk lakje vraag je je af waarom je het nog niet heb weggegooid ?
              Zo van een of ander Frans merk dat ik ooit een heb gekocht in Parijs op de markt
                                             7. Gebruik je een Basecoat ?
             Vroeger toen ik net begon, gebruikte ik het niet maar nu gebruik ik het altijd !
                                             8. Gebruik je een Topcoat ?
Ja, ik vind het mooier en je nagellak blijft ook langer zitten en de glans die Is ook mooier op je nagellak !
                                                   9. Stempelen of losse hand ?
                                            Losse hand want ik stempel eigenlijk nooit ?
                      10. Hou ja van een Glitter finish of van een Cream finish ?
                       Dat ligt er aan welke nagellak het is en in welke stemming ik ben !
                                 11. Voel je je kaal zonder nagellak ?
      Ja, eigenlijk wel Soms herkennen mensen mij aan mijn nagellak, en ik heb het echt altijd op !!
                               12. Hoeveel lakjes heb je deze week gekocht ?
1 Duo van essence die uit het gamma gaan en ik vond hem echt te mooi om te laten liggen .

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en jullie niet ergeren omdat ik zoveel tags plaats maar binnenkort komen er shoplogs en 1 tutorial online van Caviar nails en ook laat ik deze week zien wat ik heb gekocht op ebay ♥
                                                              xoxox Luna ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten